En liten resumé

Igår åkte pappa och jag och kollade på hockey, trevligt trevligt. Fick även höra imorse att vi blev med i tidningen, två muntergökar omringade av glada brynäsare, haha!
Idag så kom släkten över på lie julmat och fika, mycket trevligt det med. Resten av kväll blir nog framför tv:n och bara ta det lugnt. Ska antagligen till Valbo och kika lite på rean imorgon, är lite smått sugen på att köpa en ny mobil. Jag vet att jag inte behöver en ny men det har blivit lite av en tradition för mig att byta minste en gång per år :P Vi får väl se hur det blir med det, skulle behöva något att ha på mig på nyårsafton men jag kan nog alltid hitta på något i garderobenhoppas jag i alla fall annars så blir det absolut ingen ny mobil..)
Jag har verkligen stora problem, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0