Presenter :D

Okej bara för att jag är som alla andra så ska jag väl inte vara sämre än att skriva vad jag har fått i julklapp.

  • Pengar x3
  • Porslin x3
  • Kalender
  • Silver bestick
  • "Vanliga" fin bestick (48 delars)
  • Den traditionella Aladdin asken
  • En annan choklad ask (någon vill nog att jag ska bli fet, haha)
  • Kroppvård set från L'Occitane
  • Parfymflaska i gammal modell (riktigt vacker, nästan för fin att använda, haha)
  • En prydnads sak (kom inte på något bättre sätt att beskriva det på..)
  • Choklad praliner från Gefle Chocolaterie
  • Nitro Circus, Country Fried
  • Dolce & Gabbana, rose the one
  • Guinness World Records 2010
  • En rosa rattmuff (haha)
  • Kamerastativ
  • Bilbana (borde förklaras men det struntar jag i :P)
  • Pang i Bygget box
Sen så har man väl även glömt hälften och så ska det komma lite saker med posten till mig också som inte hann komma till jul, bla. en fjärrutlösare och en till film :)

Nu fick det bli ett tråkigt inlägg utan bilder om mina presenter men det överlever ni väl? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0