Kompensation

Okej jag vet att att jag är kass på att uppdatera men för att kompensera det så slänger jag in en tävling :)


 

VINN PRESENTKORT HOS BEAUTY PLANET!
Var med i min tävling med Market2Member där du kan vinna ett presentkort hos Beauty Planet värde 500 kr!

Beauty Planet har smink, parfym, hudvård, och hårvård för både killar och tjejer till jättebra priser! Om du vinner får du välja precis vad du vill för 500 kr! Om jag vann skulle det bli en av mina favorit parfymer Hugo Boss Intense!

För att vara med och tävla:  Skriv en kommentar i det här inlägget vad du skulle köpa för ditt presentkort hos Beauty Planet.
Bli medlem på Market2Member, om du inte redan är det kan du bli medlem gratis här (om du vinner måste du kunna uppge ditt användarnamn)

Jag är själv medlem på Market2Member och kan verkligen rekommendera det om du brukar handla på nätet! Du sparar massor av pengar eftersom du får tillbaka en del av köpesumman på ALLT i butiker som Lindex, Nelly, Goyada och Svenska Spel. Snart är 500 butiker anslutna till M2M så det lönar sig verkligen. Suveräna extrapengar inför julshoppingen helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0