Kex

Sitter och knaprar på ett osaltat kex, tror det och några av hans vänner får bli min lunch. Orkar inte gå och köpa mig någon mat så det får duga.

Jag tror nästan att jag måste ha något problem, jag kan nästan äta hur många kex som helt utan att tröttna. Kanske är det för den totala avsaknaden av smak, men vad vet jag? Det är gott och det är det enda som jag tänker bry mig om. Man jag ändå inte riktigt släppa det, varför är det så gott egentligen med något som är så tort så du nästan hostar upp hela kexet igen. Det smakar inget speciellt, det är bara ett hårt kex utan smak.
Ja, jag kan inte riktigt förstå mig själv varför jag tycker att det är så gott med smaklösa kex, haha!

Tror jag sak sluta med mina kexfunderingar nu, vill ju inte vara en konstig typ som skriver ett helt inlägg om smaklösa kex.

show_cravings_ad(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)

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

du tänker inte vara en knäpp typ som skriver om smaklösa kex men ändå så gjorde du det. haha, du är för härlig :')

2009-10-04 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0