Ps.

En stro nackdel med att gå upp tidigt är att jag har absolut inget att göra nu. Det är nästan så att man skulle överväga att åka in tidigare men så kommer man ihåg att jag kommer ha minst lika tråkigt i skolan. Får hoppas på att vi slutar tidigare idag, fast ajg kanske kan sova på lektionen? Nej det var en dum tanke men måste nog ändå överväga den...
Förövrigt så är det hockey ikväll och Idol (big surpirse huh?) sen blir det nog lite övningskörning sen när jag kommer hem. Det har blivit att jag kört varje dag i över en vecka nu. Oj så miljövänlig jag är, men äsch smällar man får ta.

Nu sak jag återgå till att lyssna på spikpistolens ljuva stämma...

En trött och sliten Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0