Äntligen hemma (?)

Hello sweethearts!

Nu är man hemma igen, ganska skönt måste jag säga. Blev en billig resa för mig kanske man kan säga, har inte köpt en enda sak. Det är riktigt duktigt för att vara mig, haha! Vet inte riktigt vad mer jag ska säga, tycker att Tallinn är en mysig stad men för att vara helt ärlig så är det inte lika roligt att åka dit längre. Det blir lite uttjatat kan man säga, men det är absolut en mysig stad.

För en gångs skull hade jag inte med mig min kamera. Det var riktigt skönt att kunna se staden lite mer än bara genom kameran samt att mina armar inte känns lika slut som de brukar göra haha! (Kanske dags att börja träna igen?)

Men summan av kardemumman så har det varit skönt att komma bort ett lite tag nu innan hösten börjar. Känner mig lite stressad över hur jag ska hinna med orka med allt som jag har planerat in. Får väl se om jag får skjuta upp lite saker men det tar jag när det kommer.

Nu blir det lite käk för min del, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0