Det är inte alltid lätt

Vart en ganska så jobbig dag för min del i alla fall, hoppas att ni inte har haft det allt för jobbigt. Tydligen så räckte det inte med att man var tvungen att ta hand om en katt hela dag utan man skulle behöva få migrän också. En riktigt toppen dag.. Allt är i alla fall bra med Nicke, ett plåster över örat och penicillin i en vecka (på något vis så känns det väldigt bekant), sen så ska han förhoppningsvis vara fit for fight igen (inte bokstavligt talat då).

Förutom allt det så har jag även hämtat ut mitt tågkort (bättre sent än aldrig, eller hur?) samt att jag har tagit mig ett antal av powernaps under dagen då jag inte har sov så bra inatt. Det kan ha varit för två små kattungar som inte riktigt tar hänsyn till att man kanske inte blir så glad om de bestämmer sig för att leka rövare klockan fyra. Men men det är väl smällar man får ta, kanske ska hämnas lite och väcka dem när de tar sin tupplur mitt på dagen, mohaha! Haha!

Så här sliten kan man se ut om man är en

vanlig dödlig som inte har fått sovit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0