Kloka tankar

Har precis kommit hem från min kusin, han fyller nämligen år idag. Grattis igen!

Är trött som jag vet inte vad. Har inte precis gjort något idag så vi skyller på vädret. Tror jag skyller det mesta på vädret, men man måste ju alltid ha en syndabock. Så just nu sitter hela familjen och kikar på "Danska Hollywoodfruar", vilket liv man har haha! Nej men man har inte så mycket annat för sig så då kan man lika väl sitta och skratta ett tag. Då kanske man slipper gå till gymmet (antagligen inte men man kan alltid drömma. Skulle nog i alla fall inte gå till gymmet, har kommit på bättre tankar haha..) imorgon. Får väl låtsas att jag sover hela dagen så jag slipper den oundvikliga frågan. Vi får väl se om jag blir en boll som rullar fram efter den här sommaren eller om jag tar mig i kragen igen och tänker mer på att rund också är en form.

Aja nu börjar tröttheten slå in, får lägga mig ner i soffan och bli ett med alla kuddar (alla fyra, haha!)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: malin

vädret, det är det som gör det. skyller jag också på! ingen fara att du blir tjock, du behöver inte fundera på saken. jag lovar :)

2010-08-10 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0