Likheter

Jag har tänkt lite på det här att andra som till exempel känner ens föräldrar kan på en gång se att man är deras dotter eller son. Det är oftast så att man själv inte ser det för man ser ju ut som en själv inte som någon annan. Det är många som jag känner som jag nästan tycker är avbilder av deras föräldrar, men de ser oftast ingen likhet överhuvudtaget.

För att vara helt ärlig så tycker jag själv inte att jag liknar någon av mina föräldrar något speciellt, de tycker heller inte att jag är så väldigt lik dem heller. Men det kan ju vara så att det kan vara svårt för föräldrar att se om man är lik sitt barn eller inte. Jag blir i alla fall väldigt förvånad när vissa personen som antingen aldrig har träffat mig eller mina föräldrar kan se att vi "hör ihop" så att säga. Det är ganska imponerande, fast som sagt så ser man oftast inte likheterna själv.



Mamma och jag, ingen som helst likhet mellan oss två, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0