Sista dagen i frihet

Vad ska man göra en sådan här sista dag innan skolan börjar? Egentligen ska man väl bara ta det lugnt och njuta av ledigheten men jag känner mig alldeles för rastlös för det. Jag var sugen på att träna men jag kände inte för det när jag tänkte efter (känner att jag har lite träningsvärk i ryggen sen igår, och nej jag tänker inte säga vad jag gjorde för det visar bara hur otränad jag är haha!). Tänkte att jag kanske skulle baka lite kakor eller något sådant men när jag tänkte på det så blev jag bara illamående. Så nu sitter jag här framför datorn och har absolut inget att gör men jag vill nog inte göra något heller för att vara helt ärlig. Det räcker nog med att bara ta det lugnt idag, läsa, titta på tv eller vad det nu blir. Man behöver inte ha hela dagen planerad (är inte så van vid det dock, det har varit mitt skyddsnät så länge nu) och det är bara för mig att accepterar det. Därmed basta, eller vad säger ni? Haha!


Tummen upp för en oplanerad dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0