Toronto?



Har kikat lite på lite olika flygresor i början av Januari nu under eftermiddagen. Funderar på om jag ska åka till Toronto i slutet på jullovet. Vet inte om jag vill åka själv dock men får väl se om jag får med mig någon (vilket jag inte tror kommer bli allt för lätt).
Vi får se hur det blir, det behöver inte bli Toronto heller, jag kanske inte åker alls. Det beror lite på hur mitt samvete mår, antingen så tar jag mina egna sparade pengar (vilket kommer bli liiite nätt att åka på haha!) eller så använder jag mig av min fond men det är lite där som samvetet spelar in. Jag vill inte använda de pengarna till något så "onödvändigt" om ni förstår hur jag menar. Men som sagt vi får se, kanske blir en extra tripp till fjällen eller något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0