Bildbomb

Tänkte slänga in lite bilder från Marseille, Nice och Monaco. Tänk va skönt det skulle vara om man bara kunde spola tillbaka tiden till början av sommaren, då det fortfarande var många härliga veckor kvar av sommarlovet.

 

Vi åkte till Marseille först och var där någon dag innan vi for vidare

 

 

 

Sen så kom vi ner till Nice och var där en vecka innan vi åkte tillbaka till Marseille igen


Tycker alltid att det är lika fascinerande att gå på katolska kyrkogårdar

allt är så mycket mer om ni förstår hur jag menar

 

 

 

Vi tog och åkte till Monaco en dag också, helt seriöst så är det ett av de underbaraste länder jag har varit i


 

Vi var till ett super fint akvarium (fast det är egentligen inget akvarium men jag kallar det så)

 

Har massor av bilder men jag antar att ni inte är så sugen på att gå igenom ett par hundra bilder bara sådär, haha!

 

Nej men nu ska jag dra på mig lite andra kläder och fräscha upp mig lite för mamma och jag ska in och kolla på bio sen så ska vi gå och äta på Helt enkelt. Trevligt, trevligt.

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0