Högbo bruk

Typiskt av mig att svika er när jag äntligen gav er lite hopp om en aktiv blogg, hoppas att ni kan förlåta mig.

Kan passa på att berätta att de små har fått namn nu, Chili och Mick. Nu har de även få börjat att vara ute. Rolig fakta va? ;)

Tog tummen ur arslet och tog tag i bilderna från Högbo för någon dag sedan. Ska försöka gå igenom alla andra bilder som det har blivit denna sommar, har inte vågat att tänka på allt det men det är ju inget jag måste göra. Även om det är svårt att släppa mina krav så känner jag att jag är på god väg. Det här ska vara roligt!

Tänkte faktiskt visa er några av bilderna från Högbo, inte så ofta jag visar mina bilder för någon :P

 

 

 

Får se om jag känner mig vågad och delar med mig av lite fler bilder i framtiden, vem vet?

 


Kommentarer
Postat av: malin

gulliga namn :)

2010-08-07 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0