För första gången

Imorgon ska jag för första gången i mitt sjuttonåriga liv göra en gastroskopi. Måste jag ens säga att jag är lite nervös? För hur trevligt kan det verkligen vara att få en kamera ner tryck (kanske inte ner tryckt men ni förstår :P) i halsen? Sak samma blir det för svårt för mig så kan jag alltid få lugnande, känns bra att det finns det alternativet också.

Nej nu håller vi tummarna på att det går bra och tänker på något annat, frågan är vad dock? Kanske att jag inte har räknat ett endaste mattetal den här helgen vilket jag borde ha gjort men det känns inte så lockande då jag har haft lite feberfrossa då och då, vi skyller på det. Måste nog ändå ta tag i det ikväll, för förhoppningsvis så blir det skola imorgon, vi får se hur jag mår. Det är väldigt typiskt av mig att bli sjuk såhär efter endast en vecka i skolan. Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sedan gnugga geniknölarna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0