Undanflykter

Idag så har jag varit på långpromenad med mamma, sen så åkte vi upp till Rönnåsen och fikade. Riktigt trevligt att göra något annat än att gå hemma hela dagen. Åker till Stockholm imorgon också förresten och kommer hem igen på fredagskväll. Det kan jag då lova ska bli riktigt skönt, bryta mönstret lite. Får se vad vi hittar på men på fredag så ska vi nog ta och kolla på nya iPhonen, mamma kanske ska köpa en åt mig om jag gillar den (självklart så kommer jag inte "bara" få den, hon ska ta min Satio. Visst är det en skillnad i pris mellan dem men inte alltför stor..)

Får se om jag tycker att den är snygg, är inte helt övertygad när jag kollar på bilderna


Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

bortskämda lilla unge ;) det är väl inte snyggheten som räknas utan hur bra den är, eller? :p

2010-07-29 @ 18:07:07
Postat av: Vera

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-29 @ 21:54:40
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0