Livets goda bullar

Mitt uppe i att jag inte riktigt kan öppna munnen så bestämde jag mig för att baka bullar. Det enda som saknas är väl att man ska kunna njuta av att äta en, haha! Men snart så, så har svullnaden gått ner och stygnen är bort, då mina vänner så ska jag banne mig ta mig en kanelbulle och njuta!




Ja jag vet att det är strössel på några bullar men man tager vad man haver i dessa svåra tider ;)

Så nu sitter jag här med min hamster kind och suktar efter att känna smaken på en av dessa godingar. Det är minsann inte lika gott med bullar när man inte kan tugga eller känna smaken ordentligt..
men det stoppar ju inte en från att äta dem i alla fall ;)

Tänkte vara så elak att visa er en bild på min älskade hamster kind men bestämde mig för att låta bli, jag ska trots allt likna en snäll person, haha!

















Fine, det gick inte.

Hoppas att ni förlåter mig.
Fast för att vara ärlig så behöver ni inte göra det mina nuppor luppor loppor, jag älskar er alla ändå ;)

Kommentarer
Postat av: malin

kommer nog och hälsar på dig ja, BULLAR. det är ju så jävla gött! usch, du ser lika ut som Andreas gjorde :( vad hemskt.. det lägger sig snart :)

2010-10-23 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0