Så som det är

Okej det har blivit en dålig stämning här, mitt fel et vet jag men det ber jag inte om ursäkt för. Jag har tänkt mycket under de här dagarna och pratat lite med mamma och pappa. Även fast allt jag vill är att gå ut på Thoren så går det inte, det går helt enkelt inte. Jag kommer att ta ett sabbatsår, bara fokusera på vad jag vill och på mig. Sen vet jag inte vad som kommer att hända, det enda jag vet är att jag inte kommer att gå tillbaka till Thoren. Det är en jättebra skola men allt sitter i väggarna där, jag kommer inte att komma framåt om jag går tillbaka dit.

Tillbaka till nuet, ska i alla fall till Yvonne på tisdag. Hoppas på att jag får det besked som jaj hoppas på, kommer kanske att få gå i KBT. Hoppas verkligen på det, jag måste ge allt en chans.

Nu ska jag tillbaka till att bara ta det lugnt, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: m

du ska göra det som känns bäst för dig!

2010-09-04 @ 14:27:58
Postat av: Niclas

Vet att vi inte pratat speciellt mycket tidigare eller så, men jag vill bara skriva att du är otroligt stark Helen.

Det krävs en otrolig mängd styrka för att inse sina begränsningar och göra något åt dem. Med andra ord är du inte svag på något sätt, du gör det som krävs för att må bra. Och det beundrar jag dig otroligt mycket för! Ha inte bråttom nu, utan ta din tid och fokusera på att komma fram till vad du behöver för att må bra. Du har hela livet framför dig, så det finns ingen anledning till att stressa eller ta ett val som känns fel.



Jag hejar på dig!

Kram påre!

2010-09-14 @ 13:05:38
URL: http://nislas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0